4 Nisan 2009 Cumartesi

Biri gider biri gelir


Premier Lig'de en sevmediğim takımdır Newcastle United. Hoca harcamada üstüne yoktur. Big Sam'i bile harcayan takıma ben daha hiç birşey diyemem. Kevin Keegan ile başladılar sezona, yaşlı kurtu kaptırınca takımın başına Joe Kinneaar geçmişti; sağlık problemleri Kinneaar'ı da takımdan uzaklaştırdı.

Takımın sahibi Mike Ashley ise takımı küme düşme hattından uzaklaştırmak için efsane futbolcuları Shearer'i başa getirdi . NU'ın küme düşüp düşmemesi umrumda değil. Ben Shearer'a acırım. Keegan gittiğinde de teklif etmişlerdi, o zaman kabul etmemişti ama şimdi takımın haline içi acıyor olsa gerek ki kabul etti.

Shearer'in kariyerinin böyle başlamasını istemezdim. NU isim olarak iyi bir kariyer olabilir ama, bu takımda başarılı olmak gerçekten zor. Sene başında Avrupa kupalarına aday bir kadro kuruldu ama şimdi düşmeme derdinde.

Shearer'i bir kenara bırakalım. Ben olsaydım kesinlikle bu tarz bir hoca tercihi yapmazdım. Ligin sonlarında takımı küme düşme potasından uzaklaştırmak için daha tecrübeli bir hocayla temasa geçerdim. Futbolcuları o stresten kurtaracak ve takımı düzlüğe çıkarabilecek bir hoca ile. Shearer, takımı kurtaramaz demiyorum, hiç sanmıyorum ama o da başarılı olabilir ancak tecrübeli hoca tercihi doğru olan olurdu.

Belki de Championship'e düşmek NU için daha hayırlı olabilir; Alt ligde daha çok maç kazanarak kazanma ruhu elde edebilir takım. Kaybeden imajını alt ligde de olsa silip kazanma alışkanlığı kazanır da, bir sonraki sene daha başarılı olur...Belki...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

newcastle sevilmez mi? ingilterenin bir ucunda kendi halinde her an patlamaya hazır bir bomba. siyah beyaz renklere sahip olmasının yanı sıra manchester dan sonra seyirci ortalaması en yüksek takımdı 3-4 seneye kadar. zaten kadrosu da 3-4 sene öncenin yıldızları martins,duff falan alan smith vardı bir ara.Şahlandırmak lazım bu adamları. başkanlar ve greame souness denen adam takımı kötü yönetiyorsa bırakalım mı? zaten greame souness a takım emanet eden zihniyetle premier league de tutunmak zor. Koyun sürüsü bile emanet edilmeyecek adama milyon dolarlık takımı 2 sene emanet ettiler. sahasında fulham ı yenemez oldu takım.ah bobby robson lı takım ah...

YK dedi ki...

Shearer varken severdim, o gitti NU'a olan sempatim bitti. Onlarca hoca geldi, hiç biri adam edemedi. Mike Ashley tüpçü olabilir mi?