21 Şubat 2009 Cumartesi

Rossi'den inciler


Giuseppe Rossi beğendiğim oyunculardandır. İngilizlerin İtalyan gençlerine sarmaya başladığı dönemlerde Manu kadrosundaydı. Genç olması sebebiyle bir yıl Newcastle'da bir yıl da Parma'da geçirdi. İtalya'da geçirdiği sezon iyiydi. Bunun verdiği cesaretle ilk 11 hevesi arttı ama Fergie onu ilk 11'inde düşünmeyince yollar ayrıldı.

2 yıldır İspanya'da ve performansı son derece tatmin edici. La Gazzetta'ya verdiği demeç kuyruk acısı olduğunu gösteriyor. Man Utd'dan ayrılırken ne durumdaydı bilmiyorum ama bugünlerde eski takımına pek sıcak değil.

"Manchester United play well, but they don't press as much as the used to; this year we stopped them twice, so also Inter can make it. The numbers are clear: in Italy Inter are the best. Mourinho has a very solid team, who win also when they don't play well"

Elbette Inter Manu'yu eleyemez demiyorum ama Inter'in Manu'yu eleme ihtimali topun yuvarlak olmasından geliyor. Rossi, nerede yaşıyorsun, hangi dünyadasın? Mourinho bile senin kadar umutlu değildir bu turdan. Villarreal'in Manu'yu eleme ihtimali üzerinde durmak dahi istemiyorum.

Son olarak Rossi, kupanın favorisini Barcelona olarak göstermiş. Ben yine Manu diyorum ama en azından kupayı alabilecek bir favori seçmiş.

Hiç yorum yok: