5 Şubat 2009 Perşembe

Finalin Adı: Fenerbahçe Acıbadem - Eczacıbaşı Zentiva

Dünkü yazımda Bayanlar Voleybol Teledünya Türkiye Kupası finalinin ilk takımının Eczacıbaşı Zentiva olduğunu yazmıştım. Finaldeki rakibi de dün belli oldu. Fenerbahçe Acıbadem 3-0'ın rövanşında Türk Telekom'a 3-2 yenilmesine karşın finale kaldı. Türk Telekom'un ilk maçtaki formsuz oyunu sonucu elendiler. 2. maçta Bahar'ın takımda olmayışı da başka bir etken oldu. Açıkçası maçlardan önce Türk Telekom ile Vakıfbank GÜneş Sigorta'nın finalde karşılaşacağını düşünüyordum fakat tam tersi oldu. Fenerbahçe Acıbadem'in bu seneki performansını da alkışlıyorum fakat Türkiye Şampiyonluğu için daha iyi yabancıların kadroda bulunması gerektiğini düşünüyorum. Türk Telekom'un Avrupa maçlarına konsantre olmuş olması belki de finalden etti onları. Avrupa Kupası maçlarında Türk Telekom'a başarılar diliyorum...

Hiç yorum yok: