21 Şubat 2009 Cumartesi

Adana'da kupa günü

Bugün Adana'da 75.000TL ödüllü iki kupa koşusu vardı. Birisi Fairson'un 1,05 ganyanıyla kazanmasına kesin gözüyle bakılan Adana Büyükşehir Belediyesi Koşusu ki Fairson herkesi yanılttı ve 2. oldu. Nerede o Fair Tail'in kızı efsane Fairson dedirtti bugün yarışseverlere. Eski forumunu özletiyor son zamanlarda. Umarım tekrar yakalar formunu. Yarışta plase olmadığı için süpriz olan Beran kazandı. İleri atılıp çok iyi kaçtı, Mehmet Kaya'da açıkçası maestro gibiydi yarışta. 9 ganyan oranıyla oynayanların yüzünü güldürdü Beran.

Günün 2. kupa koşusu Kafkaslı'nın 1,20 ganyanıyla 1.liği kazandığı Vali Kupası Koşusu'ydu. Kafkaslı 3 boy geç başlamasına ve yaşının getirdiği yorgunluğa rağmen tabela serisine hala devam ediyor. Özellikle Bayçora'nın sprint atağına verdiği cevap bana yetti de arttı. Ayabakan yokken Kafkaslı'yı Turbo'yu izleyerek mutlu oluyorum ben de işte böyle...

Daha önce Gelibolu isimli arap atından bahsetmiştim. 5/5 yaparak kalitesini kanıtlamıştı. Grubundaki ciddi rakibi Hayatım'ı da 2 kere geçmişti daha önce. Bu hafta içinde Adana'da 1400m kum pistte koşulan yarışta bu sefer Hayatım Gelibolu'yu nakavt etti. Özellikle Gelibolu'nun bu yarışta istenilen sprintini orataya koyamaması ve hatta bu çabaya erken girmesi, Hayatım'ın da bu hatayı affetmemesi sonucu 2. oldu Gelibolu. Gelibolu'nun yarışlara hazırlanması için uzun süre ve iyi bir bakım gerekiyor sanırım. Başka problemler de olabilir bilemiyorum tabi...

Hiç yorum yok: