3 Ocak 2009 Cumartesi

Stoke taraftarına yazık


Lamine Diatta. Ne güzel unutmuştum bu ismi; transfer haberini gördüm yine cinlerim tepeme çıktı. Ah Ertuğrul, az buçuk anlasaydın transferden şimdi Bursa'da mı olurdun...

Basın sevmez Beşiktaş'ı. Diatta geldiğinde kaymışlardı Ertuğrul'a. Haklılardı da. Sonra sakattı oynamadı; yine söylendiler; bu sefer gerekçe aldın neden oynatmıyorsundu, ee doğru söze ne hacet. Madem aldın -ki bu muhabbet sıktı ama sakat diye Legrottaglie'yi almadın- neden oynatmıyorsun. İyileşti sonunda, oynamaya da başladı ama içler acısı. Gökhan Zan'ı aratır nitelikte. Tek iyi hamlesini hatırlıyorum o da 8 gollü maçtaydı; güme gitti...

Sonra bi cacık olmayacağını anlayınca yol verildi Senegalliye, o da Newcastle'a gitti. Bu sefer basın saf değiştirdi. "Beğenmediğiniz Diatta Premier Lig'e gitti" dediler. Allahtan NU'ın ne halt olduğunu biliyorum da ciddiye almadım. Hoş Diatta'nın da ne halt olduğunu, pardon olmadığını biliyorum da neyse...

Gerçi gitti iyi oldu demeye dilim varmıyor, zira gelen gideni arattı. Gordon...Ooofff bu muhabbet uzar gider....

Post'un asıl konusundan çıktık gerçi ama işte o meşhur Diatta, Stoke City ile deneme antremanlarına çıkmaya başlamış. Ne diyeyim Stoke taraftarına Allah sabır versin...

Hiç yorum yok: