2 Ocak 2009 Cuma

Grzegorz Szamotluski


Grzegorz Szamotluski. Adını yazamasam da, gerçekte hiç izlemesemde oyundan tanırım kendisini. FM 2008 oynayanlar bilir Polonyalı kaleciyi. Ucuzdur, özellikleri iyidir ama takımına sadıktır, pek bir yerlere gitmez...

Ucuz, iyi kaleciye ihtiyaç duyduğumda kapısını çalar gibi oluyorum ancak tipine gıcık olduğum için almıyorum. Her maç öncesi o suratı görmemek için transfer etmiyorum. Oyundaki fotoğrafı çok kötü çünkü...
İlk kez oyun dışında adı bir yerde geçti, 32 yaşındaki kaleciyi Hibernian transfer etmiş. Hayırlı olsun demekten başka diyecek bir şeyim yok...

1 yorum:

Her Yol Roma dedi ki...

insan bi an duygulanıyo, artık adamlar ailenden biri gibi oluyo. aghahowa minimum fee'yi kullanıp transfer yapınca, ne kadar küfür etmiştim arkasından, "seni ben buldum buraya getirdim, bu muydu lan yapacağın diye"..saygılar..