13 Mart 2009 Cuma

Love neden yok?


Brezilya Milli Takımının 1 nisanda Ekvador ile oynayacağı maçın aday kadrosunu belirlemiş Dunga. Liste göze hoş geliyor. Hücum hattı dışında Dunga'ya lafım olmayacaktır...

Goalkeepers : J.Cesar (Inter Milan), A.Doni (AS Roma).
Defenders : Maicon (Inter Milan), Lucio (Bayern Munich), Luisao (Benfica), Kleber (Internacional Porto Alegre), D.Alves (Barcelona), T.Silva (AC Milan), Miranda (Sao Paulo), Marcelo (Real Madrid).
Midfielders : Kaka and Ronaldinho (AC Milan), G.Silva (Panathinaikos), Josue (Wolfsburg), Elano (Manchester City), F.Melo (Fiorentina), J.Baptista (AS Roma), Anderson (Manchester United).
Forwards : L.Fabiano (FC Sevilla), Robinho (Manchester City), Pato (AC Milan), Adriano (Inter Milan).

Kimler yok diye baktığımızda savunmada Juan'ı göremiyoruz; kendisi sakat. Sol bek Adriano kesilmiş, forvette de Amauri yine tercih edilmemiş ve asıl bombası Vagner Love yok. Love'ın olmaması benim için büyük sürpriz. Tamam listedeki isimler de iyi ama UEFA kupasında leblebi gibi gol atan Love'ı kesecek kadar değil. Love, Adriano ve Robinho'ya tercih edilebilir. Onlardan daha formsuz değil. Üstelik nisan ayında Rus ligi de başlamış olacaktır. Love, milli formayı sonuna kadar hakediyor. Amauri'yi de ben olsam alır, oynatır, sonra duruma göre karar veririm. Bugün forvetlerin formda olabilir ama yarın ona ihtiyacın olabilir...

3 yorum:

Her Yol Roma dedi ki...

Tamam belki hala çok genç ama şu Pato'da bu kadar büyütülecek ne var ben anlayamadım.

Yetenek ya da geleceği olmak mı önemli yoksa formda olmak mı önemlş bu milli takım seçmelerinde onu ben hiç anlayamadım; ya da takım ya da birinin adamı olmak?

Emre var, Tümer var; kimler kimler yok mesela bizim kadroda (ör: euro08).

Sheed dedi ki...

"where there is no love, there is no justice" deyip gelişine sert vurmuş esmerine..

YK dedi ki...

Pato konusunda şunu söyleyebilirim. Bazı hocalar örneğin Lucescu, genç oyuncuya çok önem vermez, o gün kim iyiyse onu tercih eder. Bazı hocalar da gençleri ön planda tutar, takımdaki bir genç yaşlıdan daha kötü olsa bile genci oynatır örneğin Tigana.
Milli takım hocası olmak aslında o gün kim iyiyse onu oynatmaktır. Yani yaşa çok takılmadan takımı kurmayı gerektirir. Olayı doğrudan Pato'ya indirgersek, ben Pato'nun milli takımda oynayabileceğini düşünüyorum, benim gözümde bugün itibariyle Fabiano ve Love ile birlikte en iyi forvetler arasında(Brezilya milli takımı için).