5 Mart 2009 Perşembe

Feneybaşe, no hope!

Bir FB taraftarı olmasam bile Balçiçek Pamir'in yazısını okurken değişik duygular hissettim. Hem üzüldüm, hem güldüm, hem de garipsedim. Bir teknik adam takımı hakkında böyle düşünürken niye hala o takımın başında durur? Bu soruyu Aragones'e değil, doğrudan FB başkanına soruyorum. Dede niye hala saha kenarında? Dede'ye sorsam cevabını verirdi elbette. Biz severiz para yiyicileri Türk halkı olarak. Neyse, hadi böyle düşünüyorsun, niye dışa vuruyorsun. Bir de konuştuğun takım Fenerbahçe. Bu sene Türkiye Kupaası'nı kazanmaya oynayan, şampiyonlukta hala iddası olan yüzlerce milyon dolarlık bir takım. Hala neyde umudun yok be adam! Umut seni bulmuş, sen umudu aramıyosun bile. Aziz Yıldırım'a dua et sen, yoksa bu taraftar ne baba adamları döve döve gönderdi takımdan...

Hiç yorum yok: