16 Aralık 2008 Salı

Totti dönüyor


Dünya Şampiyonu İtalya'nın şampiyon hocası yine yüreklere su serpmiş. Bir Mustafa Denizli tadı var Lippi'de de. Hem taraftara, hem yönetime, hem de futbolculara temiz güven veriyor. Yine ağzından bal damlamış...

Öncelikli soru elbette çapsız Cassano olmuş. Onu bir daha almayacağımı düşünmesin demiş ve ardından bu konuda daha iyimser olmalı diye de eklemiş.

Milli takıma tekrar dönme sinyali veren Totti konusunda ise oldukça mutlu.

"I am very pleased that Totti said he would accept a return to the Italian NT if I were to call him. I always had and still have a great bond with Totti. We will always remain on good terms and in contact".

Totti İtalya milli takımı için çok önemli bir isim elbette ama adama neredeydin diye sormazlar mı? Canım istedi oynadım, vazgeçtim bıraktım, geri döndüm; çocuk oyuncağı mı bu? Son şampiyonada olsaydı daha farklı bir İtalya olmaz mıydı?

Milli takımın başarısını düşünürsek Totti'den vazgeçilmez ama disiplini ön planda tutarsak Totti bir daha o kampa asla girmemeli. Ben disiplinden yana olurdum heralde. Lippi olsaydım ne Nesta'yı ne de Totti'yi düşünürdüm...

Lippi son olarak yine gençlerden bahsetmiş. Juve muhabbetini de ihmal etmemiş...

"We are still World champions until 2010 and we want to win again. In the future, we can count on young players who are doing very well now. I am impressed with Juventus youngsters like De Ceglie and Marchisio. For the 2010 World Cup, I plan to create the right mix between the older top players and the best young talents without ignoring some of the veterans who were essential in the 2006 World Cup".

Hiç yorum yok: