15 Ekim 2008 Çarşamba

Estonya - Türkiye


Sıkıldım artık bu tarz maçlardan. Desteklediğim takımın maçı sabaha kadar devam etse gol atamayacağını bilmek insana sinir krizi geçirtiyor. Bosna'nın 7 attığı bir takıma gol atamayan takımın forveti olan Halil bitmiş artık. İspanya'nın son anda Belçika'yı yenmesiyle biraz rahatlasak da Belçika'yı orada yenemezsek yada onlar da bizim gibi süpriz puan kaybetmezse ikincilik zor gözüküyor.


Bu arada TRT'de maçın içine etti herzamanki gibi. Bir yandan spiker bir yandan Ömer Üründül zaten kötü olan maçı izlenemeyecek hale getirmek için ellerinden geleni yaptılar. Mustafa Denizli'den sonra Ömer Üründül'ü de birisi hoca olarak getirmez mi acaba?Rejinin de TRT'den mi yoksa Estonya'nın mı bilmiyorum ama pozisyonları tekrar tekrar göstermesi yüzünden maç daha da rezil bir hale geldi...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçekten TRT nin artık şu yorumcularını değiştirmesi lazım hele Ömer Üründül neden her kanalda her milli maç yorumcusu olrak karşımıza çıkar hiç anlamış değilim adam sanki milli takımın kadrolu yorumcusu bari ağzından 2 kelimede çıksa hiç şaşmayacağım. Adamın ağzından lafı kerpetenle alıyoruz yani. Maçı sunan yorumcular maçı oynayan oyuncular kadar önemlidir benim için ekran başındaki seyirciyi anlatımıyla ekrana bağlaması lazım ama dunku macta ne yazik ki ben yorumcuların uyuşuk anlatımıyla maçı bitsede gitsek diye izledim. Kardeşimin baskıları olmasa çoktan maç esnasında diğer kanallarda yayınlana dizilere çevirecektim kanalı ama kardeşimin baskısı birde nedeolsa milli maç hadi seyredeyim baskısı dunkü uyuşuk maçı seyrettirdi. Umarım TRT diğer maçalara daha kaliteli ve daha canlı yorumcularla karşımıza çıkar.