20 Ocak 2012 Cuma

MarShon Brooks: Touted as new Kobe





NBA öncesi genç oyuncuları takip eden biri değilim. Öyle çaylak oyuncuları takip etmek gibi bir merakım da yoktur ancak MarShon Brooks bir istisna oldu benim için. Kendisi hakkında bir takımlar duyumlar almıştım ve bu yüzden Yahoo fantasy basketbolda içinde bulunduğum bir ligin draftında kendisine şans verdim ve açıkcası rakamlarına her bakışımda beni hep şaşırttı.Daha sonra izlemeye başlayınca şaşkınlığım çok daha arttı zira sanki sahada Brooks'u değil de Kobe'yi izliyormuş hissine kapıldım. 


Skorerliğinden değil de daha çok yaptığı hareketlerden bunu çıkarmak çok kolay. Savunmacına hatta ikili sıkıştırmalarda bile yedirdiği pump fakeler,top sürüşü, ayak hareketleri,spin move ile savunmacısını geçmesi, sahadaki noktalarını bilmesi, farklı şekillerde skor üretme silahlarının olması vs vs. Hepsini çok iyi yapması ancak daha da önemlisi Kobe gibi yapması gerçekten de korkutucu.


Dediğim gibi çaylak oyuncu takip etmek gibi bir huyum yoktur ve kendisi sahada hiç çaylak gibi durmasa da MarShon Brooks sayesinde ilk defa böyle bir deneyim yaşıyorum.


Rakamları da gayet güzel; 15.1 PT   .473 of 11.8 FG   .771 of 3.4 FT   .404 of 3.4 3P   4.4/1.7 RB   1.64 AS   0.29 BL   1.07 ST   1.36 TO   2.21 PF   29.0 MN


Zaten Belacher Report sitesi de hemen benzerlikler üzerine bir yazı yazmış.


Youtube kanalından da videolarını izlemenizi tavsiye ederim...

Hiç yorum yok: