11 Kasım 2009 Çarşamba

Cap, Enke, Bavetta


Kareem Abdul-Jabbar kan kanserine yakalanmış. Geçen sene Aralık ayında teşhis konmuş ancak biz yeni öğrenebildik. Dualarımız seninle Kareem sen bu kanserin üstünden bir skyhook atarsın.



Enke'de intihar ederek bütün futbol dünyasını şoka soktu. Dün gece Ntvspor'u izlerken görmüştüm ancak kanalın sesi bazen benim televizyonda gittiğinden ne olduğunu anlamamıştım. Sabah haberi izlerken şok oldum.Fenerbahçe'den kötü ayrılsada iyi bir kaleci olduğunu biliyordum ve bunu kendiside kanıtladı. Yazın milli takımla dünya kupası heyecanı yaşamak varken yapılır mı bu? Bir futbolcunun önünde bu kadar heyecan verici bir turnuva varken intihar edebiliyorsa açıkcası içinde bulunduğu ruh halini düşünemiyorum. Geride bıraktığı ailesine Allah kolaylık versin...


Neyseki iyi bir haber var. 69 yaşındaki NBA hakemi Dick Bavetta 32 sezon hakemlik yaptıktan sonra bu sezon sonu emekli olabileceğini söyledi. Giderken yanında Joey Crawford'ı da götürse bari.

Hiç yorum yok: