2 Temmuz 2011 Cumartesi

Galatasaray'da yönetim hataları

Yanlış transferi bu gözler çok gördü. Diatta'nın adı geçtiğinde cümle alem patlayacağını biliyordu. Seriç'in ne olacağı, PAO taraftarının kuyruğuna teneke bağlamasından belliydi. Yanlış anonsu da duymadı değiliz. Mehmet Topuz, Beşiktaş forması giydikten bir kaç gün sonra Aziz Yıldırım'ın yanında imza atıyordu. Bunlar olmadı değil ama aynı transfer sezonunda bir kaç kez olmadı.

Galatasaray'ın bugünkü transfer politikası ayrıca tartışılır. Kulübün kısa vadede ödemesi gereken borçları varken, başkan sağlam paralar ödemeyi göze alarak oyuncu bakıyor. Bu bir stratejidir. Kötü durumdan kurtulmak için küçülmeye de gidebilirsin, daha büyük oynayarak bir nevi kumar oynamayı da tercih edebilirsin.


Transfer politikasını bir kenara bırakalım ve yönetim kademesinde yapılan ardarda yanlışlara dikkat çekelim. Malum Atletico Madrid'in üçlüsü Forlan, Reyes ve Ujfalusi. Yönetim anlaştığını açıkladı. Reyes, salı İstanbul'da dendi ama sonrasında Madrid'li yöneticilerden tokat gibi cevap geldi: "Türkler müzakereden ne anlıyor bilmiyorum". Bu olayların ardından Ünal Aysal, ben Atletico Madrid başkanıyla tanışmaya gittim dedi. Tanışıp ne yapacaksa artık.


Şimdi de Fabiano skandalı. Galatasaray'ın Sao Paulo ile anlaştığı yazıldı. Resmi ağızlardan Luis Fabiano ismi çıktı ama bugün Sao Paulo resmi sitesinden kulüple görüşmeden, oyuncuyla ilgilenen takımları uyardı. Bu uyarının muhattapları arasında muhtemelen Galatasaray da var.


Internacional'in kalecisi Lauro'nun hikayesi ise bir başka. Yönetici Abdurrahim Albayrak, Taffarel'in transferi bitirmek üzere olduğunu söyledi. Taffarel ile Lauro'nun fotoğrafları basına yansıdı ama taraftarın tepkisi sonrası transfer gerçekleşmedi. Eğer henüz anlaşılmamışsa, Albayrak neden açıklama yapıyor? Anlaşılmıştı da taraftar istemediyse, daha büyük skandal.


Aynı transfer sezonu ve amatörce hatalar.

Hiç yorum yok: