25 Aralık 2010 Cumartesi

EPL, La Liga'dan daha heyecanlı


İnsanların değeri gittiklerinde anlaşılır. EPL'de benim için öyle sanırım. Evde oturup maç izleyememek oldukça sıkıcı. Oysa 14.45'te Blackburn-Man City, 18'de Arsenal-WBA maçı ols fena mı olurdu. Neyse yarını bekleyeceğiz..

EPL'yi bu kadar yücelten tek kişi ben değilim. Kardeşim David Silva da benim gibi düşünüyor. İspanyol oyuncu EL'nin La Liga'dan daha heyecanlı olduğunu söyledi. Evet Barça-Real var ama zirveye oynayan sadece onlar.Burda çok daha fazla takım şampiyonluk mücadelesi veriyor. Silva'ya katılıyorum ama tek sebebin de bu olmadığını düşünüyorum. Mesela Bundesliga'da da çok takım kafaya oynuyor ama ben çok zevk almıyorum. Futbolcu kalitesi heyecanımı kaçırıyor. Oysa Premier Lig öyle mi? Hem futbolcular kaliteli, hem hocalar, hem statlar, hem oyun anlayışı...

Hiç yorum yok: