9 Aralık 2010 Perşembe

Anlamsız cezalar


Ben bu cezayı anlayamıyorum... Açıp tüm kuralları, ceza yönetmeliğini falan tek tek okumuş değilim. Ancak her iki kulübe de verilen cezayı mantığıma bir türlü oturtamıyorum...

Beşiktaş ve Bursaspor taraftarı birbirine giriyor, kulüplere ceza.. Allah aşkına maç öncesi stad dışındaki bu olaya kulüp nasıl müdahale edebilirdi? Kulübü nasıl suçlayabilirsiniz? Maç öncesi güvenlikten emniyet sorumlu değil midir? Hadi stad Beşiktaş'ın diye Beşiktaş'ı sorumlu tuttunuz, Bursaspor'un günahı ne? Bilmem kaç taraftarın stad dışı kavgasında kulübü ne hakla cezalandırırsınız?

Bir başka bakış açısıyla, biz 20-30 kişi anlaşsak, Yalova'da Bursaspor taraftarına dalsak, onlar da karşılık verseler... Ceza verilecek mi? Ya da kime verilecek?

Tüm bu olaylar stad içinde dahi olsa saha kapatma cezası verilmemeli. Olaylara sebebiyet verenleri toplarsın, stada sokmazsın. Bilmem kaç kişinin işlediği suçu tüm taraftara mal edemezsiniz...

Benim gidemeyeceğim iki maçın hesabını kim verecek? Benim suçum ne? Kurunun yanında yaş da yanar diyecek kadar eskide yaşamıyor olalım...

Hiç yorum yok: