25 Temmuz 2010 Pazar

FM 2010 Tüyoları vol 2


Biraz geç kaldık ama oyun rafa kaldırılmadan yazalım son tüyolarımızıda :)


Sistem olarak 4-4-2 bu oyunun kralı sanırım. Savunma ağırlıklı hücüm ağırlıklı farketmiyor. Hücum oynamak isterseniz kanatları çıkarırsınız ileri. Bekler için en iyisi auto modu. Önlibero hertürlü ball winning olsun onun yanınada tackle ı çift hanenin altında olmayan bir oyun kurucu iyi gider. Forvette bir tane complete bir tane tranquilista koyun olsun bitsin.


Oyuncu önerilerine dönersek;

Kaleci konunsunda başka isim bulamadım maalesef. Ancak paranız varsa Gomez i alın mutlaka.


Defansta Krystov patlamaya başladı nedense. Olur olmaz penaltı yaptırıyor, pozisyon kaybediyor ve kırmızı kart görüyor. Savunmaya Yobo şart ama yanına mutlaka hava toplarına hakim ve agresif birini alın Lugano gibi. Makul fiyata Vorsah veya parası olanlar için Bassong iyi tercihler.


Beklerde sağ bek için Zuiverloon iyi bir tercih. sol bek için Spurs'den Assou-Ekotto'yu öneririm.


Ortasahada oyun kurucu için paranız varsa D'Agostino'yu alın. Çok iyi biri oyun kurucu üstleik Tackle ı 14! Eğer paranız azsa Drincic yada Conca'yı alın. Önliberoda açıkcası parlak bir isim bulamadım aynı isimlere devam... Kanatlarda sola Buonanotte veya Albin'i alın. Oyunun en kurak bölgesi sağ kanat içinse ben gördüğüm en iyi oyuncu Pepe.


Forvette Milevski'ye alternatif bulamadım ne yazık ki ama yanına Baptista veya Wellington gibi bir tranquilista çok iyi gidiyor. Ayrıca ilk sezon alınamayan Acquafresca da baya atıyor.


Bir de meşhur korner taktiğimi veriyim :) Geride sadece bir adam bıraktığıma bakmayın sakın hiç kontra yemedim tabi oyunun bugı olabilir :)


Bekler; Flick,Back

Stoperler; Keeper

Kanatlar;Flick, Near

İçler; Near,Lurk( iç olmasına gerek yok, uzaktan şutu iyi olan herhangi biri olabilir)

Forvetler; Near,Far


Lurk yani dışlarda kalıcak oyuncunun uzaktan şut özelliği olsun ve shoots with power özellği varsa daha iyi olur. Tabi Lurk yaptığınız topçu aynı zamanda korneri kullanırsa taktik işlemez o yüzden buna dikkat edin. içeriye çok adam yığdığımız için rakip de içeri gömülüyo ve böylece korneri kullanan oyuncu dışarıyı tercih ediyor. Bazı korkak arkadaşlarımız bu kadar içeri yığmadığı için taktik onlarda tutmuyo doğal olarak :) Yalnız içerde o kadar kalabalık varken şutun bu kadar kaleyi bulması çok enteresan. Kaleci dışında başkasına çarpsada genelde gol oluyor.

3 yorum:

Koray Gök dedi ki...

tavsiyeleri okudum ben de uzun süre oynadım nacizane önerilerde bulunayım.

1- oyunun kralı 4-4-2 demişsiniz ama rijkaard mentalitesi uçuruuyor resmen. 4-3-3'ü iyi bir şekilde uygularsanız tıkır tıkır işler taktiginiz.

2-transferde önerdiginiz yerlerde ben de önerilerde bulunayım dedim, oyun kurucu mevkiine verratti reis cuk oturuyor, tackling'i 15-16 oluyor hem genç hem de süper bir oyuncu.

sağ bekte ben de zuiverloon'u oynatıyorum, sol bekte ise juve'li de ceglie çok iyi hem de ucuz.

forvette ise romelu lukaku'yu mutlaka öneririm, bu oyuncularla kurdugum iskeletle fiorentina'ya bütün kupaları aldırdım, hatta işi abartıp hall of fame de alex ferguson reyisi geçtim :)

ben de karaladım birkaç tavsiye, linki vereyim ;

http://korayneyazmis.blogspot.com/2010/07/fm-saatlerce-oynanan-ve-sonunda-koray.html

cümleten iyi oyunlar..!

Baris dedi ki...

Bu oyunun MAC versiyonunu nerden bulabilirim bilen var mı?

umit dedi ki...

kesinlikle 4-3-3 derim bende, hatta çift ön liberolu 4-2-4 ile defansı full öne çıkartıp o sahayı rakibe dar edip %60-70 topa sahip olma oranını yakaladım mı oh yes...

ama buna rağmen maç 0-0 bitiyo rya bazen işte, o zaman aq. deyip uzaklara dalıyor insan... :)