6 Şubat 2010 Cumartesi

SON 10 YIL ANKETLERİ



Ocak sonuna doğru anket sonuçlarını yorumlamayı planlıyordum ama Beşiktaş Kongresi araya girince kalmıştı. Kısmet bugüneymiş deyip hemen işe girişelim...

İlk anketimiz "Son 10 yılın en iyisi kim?"... Zizou aldı başını götürdü. Bu anket hakkında kısa bir yorum yapmıştım. Beni şaşırtan Zizou'dan çok Kaka'nın aldığı, pardon alamadığı oylardı. Brezilyalı çabuk gözden düşmüş anlaşılan...

2. anket "Son 10 yılın en antipatik ismi?". Son yıllara damgasını vuran Sivas'ın Don Kişot'u en antipatik isim olarak seçildi. Ben oyumu Emre Belözoğlu'na vermiştim, o da ikinci oldu. Mouriho ve Ronaldo beklediğimden daha fazla seviliyormuş, ya da diğer adaylar daha sağlammış...

3. anket son 10 yılda TSL'ye damgasını vuranlardı. Ben Beşiktaşlı olmama rağmen Alex konusunda tartışmam. Sergen'e olan sevgimi hiç bir şey ile kıyaslamam ama tarafsız kimliğim Alex der. Beklediğim gibi Alex 1. olurken; Sergen Baba 2. Kral da 3. oldu...

Dünya'da son 10 yılın en iyi kadrosu anketini geçtiğimiz sezonun Barça'sı aldı. Yeni ve hatırlarda olması da büyük etken tabi. Barça'yı Real izledi. Galacticos aradan geçen yıllara rağmen hala hatırlarda belli ki. Benim favorim Fransa, İspanya ile birlikte 3. oldu. Beklentimin altında kaldı... Canınız sağolsun...

Hiç yorum yok: