6 Aralık 2009 Pazar

Juventus - Inter


Küçükken bir formaya kandım, Juventus'lu oldum. Beşiktaş forması için gitmiştik annemle, mağazada Tayfur'un forması kalmıştı sadece, Del Piero ile Tayfur arasında seçim yapmakta çok zorlanmadım...

Derken yıllarca içimdeki Juve sevgisi de büyüdü. Del Piero, Trezeguet, Buffon, Nedved benim için hepsi bambaşkadır. Bir adım daha geçmişe gidip aynı şeyleri Zidane, Roberto Baggio, Ravanelli, Conte ve Peruzzi için de söylemek mümkün...

Bu yazının sebebine gelince dünkü Juve-Inter maçı. Mourinho da toz konduramayacağım hocalardan biridir, haliyle benim için zor geçen maçlardır bunlar. Inter gol attığında ya da kazandığında seviniyor değilim ama Juve'nin golüne sevinirken de Mourinho'yu görmek içimi burkuyor tabi. Duygusal insanız ne de olsa...

Küme düştükten sonra her geçen yıl biraz daha toparlanan Juve hala Avrupa'da söz sahibi olacak düzeyde değil. Kadroya baktığımızda Serie A'da da söz sahibi olabilecek bir takım değil ama işte Inter bu monarşi dönemini bile iyi değerlendiremeyince Milan ile Juve de şampiyonluğa oynuyor..

Dün yine mücadele vardı sahada. Serie A yıldızdan çok mücadeleye bakan bir ligdir. Seven de bu mücadeleden ötürü sever. Kemik sesi çıkar maçlarda, bir nevi Arjantin derbilerinin ünlülerle olanı...
Juve kazandı, Milan'da halihazırda 5'te 5 yapmıştı lige biraz olsun tat geldi. Bundan sonrası daha tatlı olacaktır diye umuyorum. Tabi Juve ligin orta sıralarına puan bırakmazsa...

3 yorum:

aamet jr. dedi ki...

Senin gibi hem Juventus hem Mourinho hastası olarak aynı ikilemde ben de kalıyorum. O yüzden Inter CL, Juve Serie A şampiyonu olsun istiyorum. Fakat Juve için zor, Inter için imkansıza yakın görünüyor bu durum.

En iyisi Mourinho geçsin Juve'nin başına biz de kurtulalım bu durumdan :)

YK dedi ki...

Benzer dilekleri paylaşıyormuşuz.
Mourinho'nun Juve'nin başına geçmesi pek olası görünmüyor, o yüzden Portekizli Real'e gitsin; Juve'nin başına da Hiddink gelsin. Tam Juve Hocası...

aamet jr. dedi ki...

Valla Real de kabulümdür. O da İspanya şubemiz :)

Hiddink de yakışır ayrıca Juve'ye dediğin gibi.