8 Aralık 2009 Salı

Beşiktaş 1 - CSKA Moskova 2


Kötü bir akşamdı... Ne dediysem tersi çıktı. İddaa'da bana güvenip Wolfsburg, Beşiktaş oynayanlar hakkımda iyi şeyler düşünmüyordur sanırım. Bir güzellik yapacağız artık onlara...

UEFA için gol yememek lazımdı. Denizli'nin hedefi de öncelikle yememekti ama Krasic'in kişisel golü çok şeyi değiştirdi. Tello atsaydıya girmeyeceğim, girersek çıkamayız oralardan...

Dzagoev'i Toraman ile durdurmayı denedi. Mustafa Denizli vezirleri değişerek başladı maça, alan savunmasıyla durdurabilmek çok daha iyi olurdu ama buna gözünüz kesmiyorsa da yapacak çok fazla şey kalmıyor. Tercihi yanlış bulmuyorum. Tercihin kötü yanı takımın çok savunmacı kalmasıydı. Bu da olumsuz etkiledi elbette...

Denizli hatayı ikinci yarıda yaptı. Yenmemesi gereken gol yenmişti ve artık atılması gerekiyordu. Buna rağmen gol atmak adına hiçbir şey yapılmadı. Yusuf ya da Tabata'dan biri girmeliydi. Tercihim Yusuf olurdu ama mevkii itibariyle Tabata da olabilirdi; en azından takım ileri çıkardı. Adam markajından vazgeçilip normal sisteme dönülebilirdi, dönülmeliydi. Değişiklik çok geç yapıldı. Çok şey bitmişti oysa ki...

Nihat için söylenecek tek şey bencil... Ayağına geleni vuruyor. Vuran adam iyidir ama çok vuran ve isabetsiz vuran kötüdür. Bobo sürekli yalnız kaldı. Takım hücuma çıkamadı. Kanatlar çalışmadı... Bunlar olmayınca gol atmak zor tabi. Duran toptan 2 fırsat buldu Ferrari, birincisi eyvallah ama ikincisi kaçmamalı. En azından kaleyi tutmalı...

Yenmemiz anlamlı olmayacaktı, bu durumda 1-1'e razıydım artık. 2-1 tadımı hepten kaçırdı...

Sahada işi bitiremedik. 17 Aralık'ta Beşiktaş'ı mutlu edecek bir kararın çıkacağını sanmıyorum...

Maçı izleyemedim ama Wolfsburg'u gerçekten tebrik etmek istiyorum. Defansı olmayan Manu'yu evlerinde yenemediler. Manu her zaman Manu'dur ama defansta hiç yoktu be kardeşim...

Son olarak Bianconeri öldürücü hamleyi yaptı. Evimizde Munih'ten 4 yemişiz. Europa Cup yolları taştan. Evinde de 4 yeme be hocam... Kara salı oldu bana...

Maccabi kırılması zor bir rekora imza attı gol atamadan 0 çektiler. Maşallah diyelim. Real lider çıktı Ronaldo 2 tane daha attı.

En iyisi uyuyalım, yarın yeni bir güne merhaba diyelim...

Hiç yorum yok: