21 Aralık 2009 Pazartesi

Çay kupam var, onu da vereyim mi?


Barcelona'yı günahım kadar sevmem. Kraldan çok kralcıyımdır İspanya'da.

Barça'yı sevmediğim gibi oyuncusunu da sevmedim. Yıllarca yüzümü ekşiterek baktım Ronaldinho'ya, Milan'a gitti kanım ısındı. Zaragoza taraftarı kadar net olmasam da Eto'o için bir gün olsun iyi şey söylemedim. Henry gitti, sildim. Irlanda maçındaki hareketini bile Barça ile bağdaştırdım içten içe. Son olarak Messi mi Ronaldo mu tercihim zor olmadı açıkçası. Messi'ye de bir gün kötü demiş de değilim ama. O kadar da değil yani...

Herneyse. Puyol'un kolları kupa kaldırmaktan kas yaptı ama bu takım kazanmaktan bıkmadı...

ManU zamanında ıskalamıştı ama bu sefer Barça 12'den vurdu. Alayını süpürdüler...

Elimde, çayımı yudumladığım kupam var; Guardiola görse kupa için PES'te maç teklif eder.
Neyse bize düşen tebrik etmektir. Darısı başımıza diyelim...

Aşağıdaki kare tören sonrasından. Hazır Messi'yi yakalamışken bağlamışlar...

4 yorum:

aamet jr. dedi ki...

Çok güzel post olmuş. Rakiblerini tutup kendilerinden zerre hazetmediğinden bahsederken, kazandıkları başarıyı ve mücadele ruhlarını saygı duyarak tebrik ettiğini de aynı netlikte aktarabilmişsin. Belki de yazıyla tamamen aynı düşünceleri paylaştığım için bu kadar hoşuma gitmiştir.

O değil de n'olcak bu Juventus'un hali ya :(

YK dedi ki...

Teşekkür ederim.
Juve'ye gelince... Hiddink'i bekliyoruz. Ciddi ciddi bekliyoruz artık. Menajeri geçen hafta Torino'daydı. Somut adımlara blogda yer vereceğim.

deepman dedi ki...

peki;

messi>c.ronaldo

genellemesini kabulleniyo musun adamım artık?

YK dedi ki...

Yorumunu şimdi gördüm :)
Ben Ronaldo'yu daha çok beğeniyorum. Messi daha iyi bir yıl geçirdi, bir önceki sene de Ronaldo daha iyi bir lig geçirmişti...
Bu karşılaştırma Pele&Maradona, Alex&Hagi gibi... Sonu yok :)
Bu arada dön de artık at yarışı ve voleybol takibine başlayıver :)