13 Ağustos 2008 Çarşamba

Thiago Neves & Thiago Silva


Thiago Neves; bugün Çin filelerine 2 gol yollarken İtalya'da gündemdeydi. Corriere dello Sport, İnter'in Neves'in peşinde olduğunu yazmış. İnter cephesinden net bir açıklama yok ama Neves Çin'de içini dökmüş...

"Bu Şampiyona bana kendimi deneme fırsatı verdi. Bugün Çin'e karşı yarın farklı bir takıma karşı kazanmak için oynuyoruz. Herkes benim artık Avrupa'da oynayabileceğimi görecektir. Bu bir sır değil; bazı kulüpler kulübümle temas halinde; İnter ve başka takımlar. Olimpiyat oyunlarını bitirdikten sonra anlaşmayı bekleyeceğim. Evet İnter'i beğeniyorum ve takdir ediyorum. İnter'in çalıştırıcısının Mourinho olması beni büyülüyor."

Neves ile Fiorentina ve Palermo da ilgileniyormuş. Neves, oyun tarzıyla Brezilya'nın Nedved'i olarak gösteriliyor; Neden Juve ilgilenmiyor ki?

Benzer açıklamaları Thiago Silva da yapmış; kaynak yine Corriere dello Sport; İtalyanlar Thiago'ları karıştırmadıysa ikisi de İnter,Mourinho diye yanıp tutuşuyor. Bunu da Milan alsın; onların ihtiyacı var, amaç iyi bir Serie A izlemek değil mi?

Hiç yorum yok: