11 Ağustos 2008 Pazartesi

Branislav Ivanovic



Chelsea, geçen sezon Lokomotif Moskova'ya 9 milyon Pound bayıldı İvanoviç için. Kim aldırdı bilmiyorum; transferde bir Smertin kokusu var. Abramovich'ten memleketine bir kıyak daha olmuştu. Rus, Avram'a sormamıştır bile. Scolari'nin gelişiyle birlikte kendini transfer listesinde buldu Sırp defans. Talipleri de sağlam. Önce Juve ilgilendi; Zebina yedek kulübesine dedim. Sonra Juve çekildi transferden bu kez Milano'nun kırmızı-siyahlıları ilgilenmeye başladı. Gerçi Milan için çok genç (!) ama Nesta'nın sakatlığı can sıkıyor. Ancelotti onu stopere düşünüyor olsa gerek...

Gazzetta Dello Sport'un haberine göre Galliali transferi sonuçlandırmak için Londra'ya uçmuş. Kiralama formülü üzerinde duruluyormuş. Zaten şu transfere 2 kuruş para harcasalar şaşardım. Berlusconi bu cimrilikle devam ederse şampiyonluğu unutsun...

Dün yazmıştım Manu gitsin bir forvet alsın diye. Fergie forvet alacaklarını açıklamış. İki alternatiflerinin olduğunu söylemiş. Berbatov ve Henry'i sormuşlar. İsim kesinleşmeden açıklama yapamam demiş. Berbatov gelsin derim. Fotospor, Berbatov'a Galatasaray forması bile giydirdi, Manu forması da giydirmez mi acaba?

Geçen hafta takımında ayrılan Ljungberg'e Lazio talip. Lazio başkanı Claudio Lotito, Freddie'ye sözleşme teklif ettiklerini açıklamış. Ülkesine dönmesindense Lazio'ya gitmesi iyi olur derim. En azından gözümüzün önünde olur...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

berbatov gitmesin bir yere. spurs de kalsın. şampiyonluğa oynasın spurs. ne bu manu destekçiliği anlamış değilim. manu önce teknik direktör alsın bence..

YK dedi ki...

ben de spurs taraftarı olsam ben de kalsın isterdim gercekten..
Bu arada spurs vedran corluka'yı istiyor..mujdeni ben vereyim..

deepman dedi ki...

go spurs go!!