18 Ağustos 2010 Çarşamba

Bir yolcu daha


Düne kadar mis gibi takımdı Marsilya. Önce Niang'ı Fenerbahçe'ye kaptırdı, üstelik Niang'ın yerine düşündüğü Luis Fabiano'yu alamadan ve sonrasında ilgilendikleri Rus oyuncu Pavluchenko'dan red yanıtı almışken.

Şimdi de Niang gibi gemileri yakan Ben Arfa'yı elden kaçırmak üzereler. Ben Arfa gitmek istediğini alenen söyledi. Talibi de var. AC Milan, genç Fransızı kadrosuna katmak; diğer taraftan da Huntelaar'ı elden çıkarmak istiyor. Marsilya'nın da forvet ihtiyacı, olası bir takası gündeme getiriyor. Lakin, Corriere dello Sport'un haberine göre bu iş yaş. İki tarafta elindekine sağlam para biçmiş ve almak istediği oyuncuyu ucuza kapatma derdinde.

Milan Ben Arfa için 7-8 milyon € öneriyor, Huntelaar için ise 15 milyon € istiyor. Marsilya ise Ben Arfa için 10 milyon isterken, Huntelaar'a 12'den fazlasını vermeyi düşünmüyor. Para konusunda anlaşmaları zor görünüyor.

AC Milan bu teklifte ısrar edeken, Mesut'u, Real'e kaptıran Werder Bremen Ben Arfa için 8 milyon € önerdi. Almanların, Ben Arfa'ya önerdiği para ise yıllık 4.5 milyon €. İyi para.
Olan güzelim Marsilya'ya oldu...

Hiç yorum yok: