4 Haziran 2010 Cuma

Dünya kupasında hangi takım(lar) tutulur?


Milli takımımız gidemediğine göre artık dünya kupasında başka bir yada birden çok milli takımları tutmak, en azından sempatizanı olmak gerekiyor.

Bazıları Portakalları tutar, bazıları Panzerleri, bazıları ise Tangocuları tutar.Bense 94'den beri izlediğim bütün kupalarda Sambacıları tutmuşumdur ancak bu sefer Dunga'nın saçmalıklarından sıkılıp onları tutmayı düşünmüyorum. Eh başka milli takımları tutma konusunda da sadakatin pek önemli olduğunu da düşünmüyorum.

Bu sene Brezilya yerine İngiltere'yi tutucağım. Capello'nun başarılarına bir dünya kupası eklemesini çok isterim ve İngiltere şu kadrosu ile uzun süredir yaşayamadığı başarıya ulaşmayı hakediyor.

Birde sadece tek takımda tutmazdım. Brezilya'nın yanında başaltı takımlardan birini tutardım. Mesela 94'de İsveç, 98'de Nijerya ve 2006'da Meksika'yı tutmuştum.

Başlaltı takımlar arasından kimi seçeceğime ise karar veremedim. Avustralya, Uruguay, Sırbistan, Kamerun ve Fildişi Sahili arasından bir takım seçmeyi düşünüyorum. Aralarından kadrosunu en beğendiğim takım Sırbistan. Oyun olarak ise Uruguay. Bu sefer bir istisna yapıp 2 tane başaltı takım tutabilirim...

Hiç yorum yok: