20 Ocak 2010 Çarşamba

Dünyaca ünlü derken?


Bazı insanlar bu tarz demeçlere gülüp geçebiliyor ama ben sinirleniyorum. Eskişehirspor'un Sevgili Başkanı Halil Ünal'ı benzer açıklamalarıyla daha önce blogumuza konuk etmiştik; Yine bomba açıklamalar yapmış ki sormayın...

Belli ki devre öncesi yine Robbie Williams'tan "We are The Champions" dinlemiş ve yeterince gaza gelmiş. Tam o gazın pik noktasındayken de NTVSpor uzatmış mikrofonu. Esmiş, gürlemiş, tozu dumana katmış adeta.

Devre arasında sağlam transfer yaptılar. Buna diyecek sözüm yok. Sezer ve Okwunwanne kaliteli oyuncu. Sezer'i az çok biliyoruz, eskiden beri patlama yapması beklenen, beklenen patlamayı yapamasa da özellikle 2. ligdeyken orta düzeyin üstüne çıkmayı başarmış yetenekli bir oyuncu. Okwunwanne ise Dutchman referanslı bir oyuncu. Kendisine güvenip sağlam oyuncu statüsüne alıyoruz...

Diğer transferler Fahri, Erkan ve Caner. Fahri ve Erkan'ı yakından tanıyorum. Siyah-Beyaz forma altında oynadıkları her dakikayı izledim. Fahri, beklenenin altında kaldı ama bu hali bile fena sayılmaz. Erkan için nötr kalayım. Neyse arada Es-Es değerlendirmesini de yapmış bulunduk...


Şimdi gelelim konuya. Başkan, Dünyaca ünlü oyuncularla anlaştık demiş. Söylemi direkt alayım...

''Sezer, Bank Asya 1. Lig'de yılın futbolcusu seçildi. Yetenekleriyle tüm dünyada adından söz ettiren bir oyuncu. Genç yaşında Manisaspor'un kaptanlığını yapıyordu. Eskişehirspor gibi büyük bir camiaya yakışacağını ve başarılı olacağını düşünüyorum. Okwunwanne ise 24 yaşında dünyaca ünlü bir futbolcu. Teknik yönü çok kuvvetli ve takıma çabuk uyum sağlayacak bir oyuncu. Sezon öncesinde kendisi ile görüşmüştük. Transferi bu zamana nasip oldu'' dedi.

"Are you Joookeeee? demek istiyorum. Kim Dünyaca ünlü? N'oluyor?

Sezer hangi dünyada adından söz ettirdi? Başkan hangi dünyada yaşıyorsun? Okwunwanne'yi geçen sene tanıyor muydun? Ya da direkt size sorayım kaçınız bu adamın adını daha önce duydunuz? Nereli olduğunu kaçınız biliyorsunuz? Hatta bırakın nereli olduğunu adını kaçınız yazabilirsiniz? Adam iyi ya da kötü, bunun tartışmasını yapmıyorum yarın gol atınca bak adama ne dedin, kaç gol attı diye gelmeyin...Dünyaca ünlü falan değil...
Bana bu iki futbolcu da Dünyaca ünlüdür diyene ben de "Osman Baydemir" diyorum, başka da bir şey demiyorum...

Hiç yorum yok: