7 Ocak 2010 Perşembe

Beckford wants to move bigger club


Jermaine Beckford ismini bir kaç yıl önceki oyundan biliyorum. FM'de League Two temsilcisi Leeds'i almıştım ve nerdeyse adam akıllı tek oyuncum Beckford'du. Sonra sanki onu ben keşfetmişim gibi sevinmiş ve sonraki oyunlarda da kalibresi düşük takımlarıma monte etmiştim. Bir nevi manevi babası olmuştum...

Beckford'u sadece oyunda değil gerçekte de takip ediyordum. Leeds Utd.'ın maçını izleyemiyordum elbette ama internetten manevi evladımın neler yaptığına ara ara bakıyordum. Haftasonu ManU - Leeds maçının en tatlı yalarından birisi de Beckford'u izlemek oldu. İngiltere şubem Manchester'dır, maç boyu Kırmızı Şeytanları tuttum ama son 10 dakika gönlüm Leeds'e kaydı... Son dakikalarda heyecanla galibiyeti bekleyen o taraftarı görünce yemişim kupasını Leeds kazansın dedim...

Leeds kazandı kazanmasına ama Beckford'un gözönüne çıkması çok hoşuma gitmedi. Sezon sonu sözleşmesi bitecekti, ManU maçı olmasa büyük ihtimalle yeni sezona da Elland Road'da girecekti ama işte bir maç nelere kadir... Beckford o formayı çıkaracak gibi; Yeni takımı da büyük ihtimalle Newcastle olacak. Hadi bi halt yedin gidiyorsun, ne işin var NU'da. Başka takım mı yok...

"Wants to move bigger club" .... Sevmiyorum bu cümleyi hocam...

Hiç yorum yok: