13 Ekim 2009 Salı

Kırmızı Forma


Dün "Yenilsen de Yensen de" Programının ardından ilginç bir gelişme yaşandı. Program sırasında ya da sonrasında gelen bir telefon var. Arayan Beşiktaş yönetiminden biri. Kim olduğunu bilmiyorum...

Öncelikle programı izliyor olmalarına sevindim tabi. Geri dönüş yapacak kadar ciddiye alıyor olmaları da mutlu edici... "Program çok güzeldi beyler, ağzınıza sağlık, bizim de bahsettiğimiz buydu" demelerini beklemiyordum ama gelen tepki fazlasıyla şaşırttı bizi...

EkşiBeşiktaş'tan Yuki the Zorba programa kırmızı forma ile katılmıştı. Zamanında parasını basıp aldığı, sonuna kadar orjinal, parası hala ya Beşiktaş kasasında ya da Gaziantepspor kaasında olan forma. Yönetim bir daha kırmızı formanın giyilmemesini istiyormuş...

Neden???

Eski olduğu için olsa eyvallah; "sizler göz önündesiniz bu yılın ürünlerini giyin, hem de yeni ürünlerin reklamı yapılmış olur" denseydi anlardım... Reklamlarla ilgili bir problem olsa o bile anlayışla karşılanabilir. Puma ve Beko değil artık sponsorumuz deseler, burun kıvırırız ama neyse der geçeriz...

Fakat problem bu değil. Problem o formanın kırmızı oluşu. Yeni sezonda kırmızı forma çıkarılmaması ile doğrudan bağlantılı bir mesele. Nedir bu yönetimi kırmızıdan soğutan hatta nefret ettiren? Beşiktaş'ın renkleri Siyah-Beyaz diye kırmızıdan nefret ediyor değildir heralde. Ben şahsen kırmızı formayı seviyorum ve Beşiktaş'a da çok yakıştığına inanıyorum. Üstelik bu renkler de bizim renklerimiz...
Aklıma gelen ama biraz zoraki gelen bir nokta o forma ile Leeds Utd'dan 6 yememiz...Acaba bunu mu içine sindiremiyor yönetimimiz. E ama beyaz formayla da Liverpool'dan 8 yedik. Bu senenin pençeli forması da gayet beyaz forma. Üstelik dün giyilen beyaz formaya tepki gelmedi...
Bu tepki bence çok anlamsız. Yeni kırmızı forma çıkarılmamasına tepkim bir yere kadar olur ama eski kırmızı formaların da giyilmesine karşı çıkılması komik olur...

Hiç yorum yok: