9 Ağustos 2009 Pazar

Aquilani - Huntelaar


Birkaç gündür yoktum buralarda; İnternet bağlantım da olmayınca gurbet ellerde, bilgisayarı FM oynama aracı olarak kullanabildim sadece...

İnternetim olmayınca yabancı basını takip edemedim; gelir gelmez açtım okudum neler olmuş neler . Xabi'yi veren Liverpool haftalardır adının birlikte anıldığı Aquilani ile imzalamış. Çok da iyi etmiş. Aquilani de De Rossi'nin gölgesinde yıllarını geçireceğine Mascherano ile yanyana oynamayı tercih etmiş; o da iyi yapmış...

Yılın bombalarını patlatan Real Madrid, ara transferde kurtarıcı diye aldığı Huntelaar'ı yollamış. Milan'da sonunda paraya kıyıp adam aldı çok şükür. Huntelaar, AC Milan'a şampiyonluk getirir mi? Sanmam. Dikkatimi çeken bir başka nokta da Huntelaar'ın vatandaşı Seedorf'un izinde gitmesi. Ajax-Real Madrid-Milan...Sonu da Seedorf kadar olsun yeter... Hollandalı yeni kulübü hakkında ilk demecini Milan Channel'a vermiş:

I am very happy to be here at AC Milan now and I hope to have a great season. .... If I would describe myself, I would say that I am a team player and I enjoy scoring .... One reason I am pleased to join AC Milan is that I will be Pippo Inzaghi's team mate. He's an amazing goal scorer and a great player, we have a lot in common".

Huntelaar, Inzaghi'nin takım arkadaşı olmaktan mutlu ama Leonardo, Pato'yu keserse Berlusconi de Leonardo'yu keser...

Pirlo, Gattuso, Ronaldinho, Seedorf, Pato, Huntelaar... Kağıt üstünde çok da kötü durmuyor ama nerde o eski Milan...

Hiç yorum yok: