20 Eylül 2010 Pazartesi

Guti'nin heyecanı


Maç yazısı yazacaktım, Guti'nin demecini ve "ich"in Guti hakkındaki 4 kelimelik tarifini okuyunca vazgeçtim... Yemişim maçı..

Guti, El Pais gazetesine verdiği demeçte "Beşiktaş'ta kendimi yeni ayakkabısını giymiş bir çocuk gibi hissediyorum. Bunun zevkini çıkarıyorum" demiş.. Guti'nin Beşiktaş forması giyme sevinci, mutluluğu ve heyecanı beni de aynı duygulara sevk ediyor. O mutluys, ben de mutlu, o heyecanlıysa ben de heyecanlıyım... Seviyorum bu adamı...

Son olarak "ich"in Guti tarifini paylaşayım sizinle. "Guti topa vurmuyor, topu okşuyor"...

Guti'nin arapasını, Quaresma'nın trivelasını, Ersnt'in mücadelesini, İbrahim Üzülmez'in hırsını, Cenk'in özgüvenini izledikten sonra yenmişiz, yenilmişiz, şampiyon olmuşuz, olamamışız benim umrumda olmaz...

3 yorum:

Togi dedi ki...

Aynen katılıyorum. Uzun süredir, böylr bir çoşkunun olduğu Beşiktaş görmemiştim. Bu oyunculardaki havanın diğer oyunculara da sıçradığını görüyorum. Umarım uzun soluklu olur!

Bekowski dedi ki...

CSKA maçında topu kaptırdıktan sonra tam önünde 70 metre depar atıp topu geri alan bir Q7 görünce hele :)) aman aman.

Unknown dedi ki...

işte sezon başından beri her öneme gelene söylediğim söz: Şampiyonluk kimin umrunda?

Sahada Guti, delinho, Q7, Ernst olsun.
Guti topuklasın, Q7 trivela şov yapsın.. Ya bu ne mutluluktur..

Sevinmek için Sevmedik ki.. :)