21 Eylül 2010 Salı

Adam Haklıymış Beyler!


Tabu oynasam Schuster'i rotasyon ve hücum futbolu kelimeleriyle anlatırdım. Bunların yanında Schuster'in net bir başka özelliği de ne istediğini bilmesi...

Tranfer sezonunda adam stoper ve hızlı bir forvet oyuncunua ihtiyacım var diye bas bas bağırdı. Özellikle stoper isteğine anlam verememiştim. Ferrari- Sivok-Zapo-Toraman ve Ersan'ın yeteceğini düşünüyordum. Sivok sakatlandı elde diğer 4'ü kaldı. Bugün Beşiktaş'ın çektiği en büyük sıkıntılardan biri savunma. Savunma kötü değil ama iyi de değil. Neye ihtiyacın olduğu da aşikar. Hızlı bir stopere. Geçen yılın en iyi savunmacılarından biri olan Ferrari bu yıl defolu. Önde kurulan savunmada maalesef Ferrari kadar hızlı değil... 4'lü savunmaya alışık olan oyuncunun 3'lüde bocaladığına çok şahit oldum ama bu tip bir değişimden bu denli etkilenen oyuncu görmemiştim. Sene başında Ferrari gitse herkes kan kusardı ama bugün kimsenin gıkı çıkmaz...


Schuster'in bir diğer isteği hızlı forvet oyuncusuydu. Bobo-Nihat-Nobre vardı elde ama Alman Hoca daha kısa ve daha hızlı bir oyuncuda ısrar etti. Bobo ve Nobre'den memnun olduğunu ama bir başkasına da ihtiyaç duyduğunu çok kez söyledi. Robinho ilaçtı, son güne kadar alınamayınca Tekke ile yara sarılmak istendi. Tekke henüz yok. Geldiğinde Schuster'in istediği adam olup olmadığını anlayacağız. Ben Schuster'in Tekke için de aynı şeyleri söyleyeceğini düşünüyorum. Tekke'den memnunum ama benim daha kısa daha hızlı bir oyuncuya ihtiyacım var diyecektir "Sarı Melek".

Schuster'in bunların yanında bir de sağ beke ihtiyacı var. Bu da benden olsun...

Hiç yorum yok: