31 Temmuz 2009 Cuma

Beşiktaş 2009 2010


Uzun süredir yazamıyordum. İş güç yoğunluğu buralardan uzaklaştırdı. Döndüm, yine bir ayrılık olabilir ama bu sefer bu kadar uzun olmayacak...

Beşiktaş'ın kısa bir değerlendirmesiyle başlayayım yeni sezona. Şampiyonluğunda bırakmıştım, bütün yaz yattım; onca transferi tek kelime yazmadan geçiştirdim..

Beşiktaş yeni sezona hazır mı? Sorunun cevabı 2 gün sonra daha belirgin bir şekilde ortaya çıkacaktır. Savunma hattından başlayalım. Geçen sezona göre savunma hattında iyileşmeler var. Sağ bekin Toraman'a emanet edileceğini varsayarsak Sivok-Ferrari ikilisi Rüştü'nün önünde olacaktır. Sol bek çok şükür Üzülmez'in değil. Bu hatta baktığımızda savunma olarak şu anda Türkiye'nin en iyisi gibi görünüyor. Hele hele Köybaşı umduğum gibi çıkarsa tadından yenmez. Verilen parayı göz önüne alınca Köybaşı'ndan Gökhan Gönül bekliyorum...

Orta sahada Fink & Ernst olacaktır. Fink, Cisse çıksın yeter. Ernst, etrafındakilere uyup stil değiştirmezse ortasahada savunmaya dönük bir problem yaşanmaz. Bu lig için geçerli elbette; UCL için Fink vasat kalır...

Tello-Holosko-Yusuf ortasahanın hücuma dönük oyuncuları. Bunlardan ikisinin oynayacağını düşünürsek zayıf bir üçlü. Bu durumda Beşiktaş'a acilen bir 10 numara lazım. "Efendim 10 numara devri kapandı, sen daha 10 numara diyorsun" düşüncesine kesinlikle katılmıyorum. Beşiktaş'ın Riquelme ayarında bir 10 numaraya ihtiyacı var. Aksi halde galip gelmek için gol yemememiz lazım...Haa bir de Serdar Özkan var; unutmuş değilim.


Forvet hattı Nihat ile birlikte biraz daha zenginleşti. Bobo - Nobre - Nihat. Sakat olmayan bir Nihat UCL'de Beşiktaş'ı ileriye götürebilir. Formda Bobo ve Nobre'de Beşiktaş için gol yollarında sıkıntıyı azaltır. 10 numaranın gelişi, forvet hattının da performansını artıracaktır...

2 gün daha bekleyip göreceğiz. Ben gelecek sezondan umutluyum. Adı geçen oyunculardan birinin alınması, ya da o kalitede bir oyuncu alınması Beşiktaş'ı UCL'de de başarılı kılabilir...

Polyanna mıyım acaba?

Hiç yorum yok: