6 Kasım 2008 Perşembe

UEFA 2.Hafta


Nedendir bilmiyorum ama bu sene Şampiyonlar Ligi grup maçları bana zevk vermiyor. UEFA kupası grup maçları daha çok ilgimi çekiyor. Elbette bütün maçları izleyemiyorum ama birini izleyip diğerlerini an be an internetten takip etmek gibisi yok.

Benim için yine sıkıcı geçen bir CL haftasından sonra UEFA günü yine güzeldi.

Hertha Metalist deplasmanında 2 puan bırakırken, Galatasaray grubun favorisini deplasmanda yenerek 1. lik adına çok büyük fırsat yakaladı. Deepman'in tabiriyle ikinci gol satranç gibiydi...

Standart Liege evinde Sevilla'yı tek golle geçti; maçtan önce de bu maçın favorisinin Liege olduğunu söylemiştim. Sevilla bu kupa için favorilerden biridir ama Belçika ekibi bu sene Liverpool ve Everton maçlarında gösterdiği performansla sürpriz yapabileceğini göstermişti.


Deepman'in gözü aydın, Tottenham, Harry ile çıkışını sürdürdü. Bent, hat-trick...

Bir diğer golcü de Wolfsburg. Almanya'da Herenveen'i 5'ledi. Herenveen'de yedi mi sağlam yiyor. İki maçta 8 gol...

Hiç yorum yok: