10 Kasım 2008 Pazartesi

Emre Aydın ve MTV


MTV Avrupa Müzik Ödüllerinin sahipleri epey önce (4 gün) belli oldu. Buraya yazmadığım konusunda eleştiriler aldım. Ben şahsen izlemedim ödül gecesini. Sabah açıp sonuçlarına baktığımda hiç sürprize rastlamadım açıkçası. Meğer Emre Aydın'ı görmemişim. Haber sitelerinde rastlayınca anladım. Tabi 2008'in yıldızı ödülünde Foo Fighters, Metallica, Linkin Park ve The Cure varken Tokio Hotel sürpriz değil mi diyebilirsiniz. Rammstein ve Guano Apes'in açtığı yolda çok iyi ilerledi Tokio Hotel. Bu sene tüm daylıklarını ödülle bile kapatabilirler. "Room 483" albümlerini dinlemenizi tavsiye ederim. Kısa yorumcuklarından sonra aşağıya da tüm ödülleri yazıyorum ki yazılmadı denmesin.

Avrupa'nın En İyi Sanatçısı: Emre Aydın (Türkiye)
En İyi Şarkı: P!nk ‘So What’
En iyi Video Yıldızı: 30 Seconds To Mars ‘A Beautiful Lie’
2008'in Yıldızı: Tokio Hotel
En İyi R&B - Hip-Hop: Kanye West
En İyi Rock: 30 Seconds To Mars
Sanatçıların Seçtikleri: Lil Wayne
2008'in En İyi Sanatçısı: Britney Spears
Yaşam Boyu Efsane Ödülü: Sir Paul McCartney
Yılın Albümü: Britney Spears Blackout
En İyi Yeni Sanatçı: Katy Perry
Tüm Zamanların En İyi Sanatçısı: Rick Astley

Hiç yorum yok: