17 Nisan 2010 Cumartesi

Dünyanın en iyi hocası kim?


İnsan gece gece ders çalışmak zorunda kalınca sıkıntıdan ne yapacağını, ne düşüneceğini bilemiyor. Gecenin bir vaktinde nerden aklıma geldi bilmiyorum ama takıldı işte...

Dünya'nın en iyi teknik direktörü kim acaba? Az önce kendime sordum. Bir iki isim sıraladım içimden ama en iyisi hangisi pek karar veremedim. Mesela Alex Ferguson olabilir dedim ama daha kısa zamanda Mourinho da çok başarılı oldu ya da Pep... Lippi hem Şampiyonlar Ligi'ni hem Dünya Kupasını kaldırdı. Bu onur diğerlerine nasip olmadı mesela. Derken Capello öyle kolay kolay yenilir yutulur cinsten başarılar kazanmış değil, bu sebeple kendisini de atlamamak lazım. Son olarak Arsene Wenger'i koyalım. Listeyi bir yerde bitirmek zorunda olmasam uzattıkça uzatırım...

Adayları yan tarafa koydum. Seç beğen al... Ya Real'in efsane hocası Miguel Munoz var, o neden listede yok demeyin, son yılları baz aldım...

En iyisi ben biraz "İki fazlı akış" çalışayım...

1 yorum:

baldur dedi ki...

kesinlikle guus hiddink fabio capello ve jose mourinho. bu 3'ü gittikleri takım kim olursa olsun epey bir seviye atlatıyor ve başarılı da oluyorlar. bunlar dışında felix magath derim ilk.